Live εικόνα Αθήνας από το Αστεροσκοπείο Πεντέλης

Σχεδόν αίθριος
24.8 °C 39%
ΑΡΧΙΚΗ
pentelikonews.gr Οικονομία - Χρηματιστήριο - Επιχειρήσεις
Προσαρμοσμένη αναζήτηση Google
Διαβάστε τις ειδήσεις μας μέσω RSS Βρείτε μας στο Facebook Βρείτε μας στο Google Plus Ακολουθήστε μας στο Twitter Επισκεφθείτε το κανάλι μας στο YouTube

Πού θα φτάσει ο κατήφορος της Lululemon
Ημερομηνία: Σήμερα 25/9/2025, 06:28 - Εμφανίσεις: 15



Τη σκληρή αλήθεια παραδέχθηκε η κορυφαία μάρκα athleisure, Lululemon, καθώς η πορεία της έδειξε με τον πιο απλό τρόπο πως έχασε τις τάσεις – κάτι που δεν θα επέτρεπε ποτέ τα προηγούμενα χρόνια.

«Έχουμε γίνει πολύ προβλέψιμοι όσον αφορά τα casual προϊόντα μας», σχολίασε μάλιστα ο διευθύνων σύμβουλος Calvin McDonald τον Σεπτέμβριο, κατά την τηλεδιάσκεψη για τα οικονομικά αποτελέσματα, όπου η Lululemon ανακοίνωσε την τελευταία από μια σειρά συγκρίσιμων μειώσεων των πωλήσεων στη Βόρεια Αμερική.

Ο διευθύνων σύμβουλος αναγνώρισε επίσης ότι τα εποχιακά χρώματα της Lululemon δεν έχουν την αναμενόμενη απόδοση.

Αυτό είναι ένα πρόβλημα που η εταιρεία αναγκάστηκε να αντιμετωπίσει πριν από περισσότερο από ένα χρόνο, την ίδια στιγμή που επίσης παραδεχόταν πως η αθλητική μάρκα δεν διέθετε τα κατάλληλα μεγέθη.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Η HSBC υποβάθμισε επίσης τη Lululemon, αναφέροντας ότι είναι «σε καθοδική πορεία» Η παραδοχή της Lululemon «Αυτό δεν συμβαίνει από τη μια μέρα στην άλλη», εξήγησε στο Retail Dive η Liza Amlani, διευθύντρια της Retail Strategy Group, επισημαίνοντας ότι χρειάζεται τουλάχιστον ένας χρόνος για να φτάσει ένα προϊόν από το στάδιο της σύλληψης στην αγορά.

«Η ποικιλία είναι προβλέψιμη εδώ και αρκετό καιρό και η πραγματικότητα είναι ότι μάρκες όπως η Alo και η Vuori απειλούν τη Lululemon και κερδίζουν μερίδιο».

Ο McDonald αναγνώρισε τον αυξημένο ανταγωνισμό στον χώρο, αλλά καταλόγισε επίσης μέρος των δυσκολιών της Lululemon στη μείωση της αγοράς αθλητικών ενδυμάτων υψηλής ποιότητας στις ΗΠΑ.

Η Sharon Zackfia, αναλύτρια ερευνών στη William Blair, συμφώνησε ότι η αγορά υψηλής ποιότητας «δεν ήταν πολύ καλή» πρόσφατα και το γεγονός ότι η Lululemon κερδίζει μερίδιο αγοράς ακόμα και με τα χαμηλότερα αποτελέσματά της, είναι ενδεικτικό.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_middle_2"); });googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m2"); }); Αλλά πόσο μπορούν να αποδοθούν τα προβλήματα της ...

Πηγή/Περισσότερα: in.gr
Μείνετε σε επαφή μαζί μας:
Κάντε like κι ακολουθήστε τη σελίδα μας στο Facebook
Στο Twitter:
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Οικονομία - Χρηματιστήριο - Επιχειρήσεις"
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Οικονομία - Χρηματιστήριο - Επιχειρήσεις"
ARTICLES
· White mushrooms: Properties and benefits
· Narcissistic Personality Disorder: Understanding the complexities
· Ford to Construct Europe's Largest Battery Plant in Turkey Under New Deal
· Redesigned 2023 Peugeot 508 model to be revealed on February 24th, 2023
· BMW: Premiere for updated BMW X5 M Competition and X6 M Competition
· Ford Mustang Mach-E with lithium iron phosphate (LFP) batteries
· How to fix error: Either there is no default mail client or the current mail client cannot fulfill the messaging request. Please run Microsoft Outlook and set it as the default mail client.
· Omega-3 fatty acids and their health benefits
· Samsung Galaxy S23 Ultra review
· Netflix has extended its crackdown on password sharing from Latin America to Canada, New Zealand, Portugal, and Spain
VIDEO NEWS


ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE

Σχεδόν αίθριος
24.8 °C 39%
Περισσότερα >>
TV - ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Περισσότερα
DOWNLOADS
- Περισσότερα >
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΕΙΣΜΩΝ

Live γραφική ενημέρωση για τους σεισμούς στην Ελλάδα
DRONE VIDEOS
Drone videos από πολλές περιοχές της Ελλάδας.
Τα πιο πρόσφατα:
· Θεσσαλονίκη
· Καλαμάτα
· Λουτράκι
· Λίμνη Στράτου
· Αγρίνιο
· Τρίκαλα
· Μετέωρα
» Περισσότερα


Ειδήσεις



Ειδήσεις από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων



Copyright 2010-2025 © pentelikonews.gr
Privacy Policy and Cookie Policy - Πολιτική απορρήτου και cookies